miercuri, 21 decembrie 2011

Online friends

128 de prieteni dintre care 20 conectati. Paradoxal e că nu am ce vorbi cu ei, sunt oameni cărora i-aş spune "bună!" şi aş merge mai departe. Alţii care probabil nici nu m-ar recunoaşte pe drum sau ne-am preface ambii că aşa este. Puţinii care îmi sunt aproape, sau mai precis au fost, dar cu care n-am vorbit demult şi e cam weird să încep conversaţia.Unii sunt proaspăt adăugaţi, de la care am primit cerere recent dar nu am scris nici un cuvînt, ne-am limitat cu like-uri la poze, linkuri.. sau am vorbit scurt şi am încheiat la un moment de tăcere prelungită cu un " :) ".

Vechi cunoscuţi, foşti colegi cărora le mai vizitez profilul, votez vreo postare de-a lor, like : "Hellooo! eu n-am uitat că exişti." sau viceversa. Cîţiva care încep cu declaraţii măreţe, care n-au nici un pic de farmec asupra mea. Şi de ce e nevoie să fie cel mai dorit băiat total dezinteresat? Cu ce mă ajută turma care fuge din urmă? A little bit more self-confidence? It may be so.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search posts