vineri, 29 iunie 2012

Go someplace where no one knows you.

Şi cum că a trecut aproape o lună din vară, mulţi mă întreabă ce planuri am pt vacanţă. 
E vacanţă lumeeeee!!!
vreau să mă relaxez, să tusescc, să beu,                                                                                                     
să fac sport,                                                                                                                                                
să merg drumurile pînă seara tîrziu că e mai răcoare,                                                                                   
să stau intinsă pe plajă să mă bronzez, să mă fac ciocolatie))                                                                         
vreau să citesc cărţi interesante,                                                                                                                
vreau să-mi găsesc de lucru,                                                                                                                        
vreau păţănaş după care să-mi pierd capul, şi nu cred că vreau să mă îndrăgostesc, nu vreau vară cu drame,  vreau să mă simt bine şi liber;                                                                                                                       
vreau muulteeee fructe, harbuz toată ziua.                                                                                                     
Vreau rochiţe mici şi tocuri înalte.                                                                                                               
Vreau prieteni, îngheţaţă.                                                                                                                            
Vreau să nu mă doară capul de la vreun fleac,                                                                                                   
vreau să-i trimit pe toţi care-mi stau în gît şi să nu fiu nevoită să-i zîmbesc în faţă.                                            
Vreau să mă duc de acasă, de la părinţi, măcar pe vreo două săptămîni.                                                                
Vreau să mă învăţ să merg la volan, şi să scot capul prin "liuk" cînd maşina merge cu 100 şi ceva km/h.            

Vreau cabriolet , să merg crutaia pe drum cu ochelri pe ochi, părul pe spate bătut de vînt, muzică la maxim şi prietena alături. Vreau să dorm afară, să văd stelele, să-mi bîzie ţînţarii, foarte romantic, ştiu) Vreau să se întoarcă varmea să stăm noaptea întreagă să vorbim şi să rădem ca nişte debile. 

Vreau să pot face ceea ce vreau eu, să nu mă oprească nimeni şi nimic, să nu aud vorbe şi comentarii prosteşti, să-şi inchidă gurileeee.



Un comentariu:

  1. Vreau sa ma intorc acasa si sa plangem cand ne vedem pentru prima data, sa radem de prostia si sentimentalismul nostru, sa bem cea la Carlo's, sa ne plimbam pana noapte, sa ma bati la cap cu perna ta favorita cand eu dorm, sa stam la tine in bucatarie alagand hrisca buna de cea rea... Te iubesc muuult de tot. Si imi e foarte dor!!!

    RăspundețiȘtergere

Search posts