duminică, 31 iulie 2011

...

m-am zb))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu-mi place când se primeşte totul aşa cum nu vreau eu. când în ultimul moment merge ceva pe dos. când persoană respectivă nu spune că nu poate. că şi-a făcut brusc alte planuri.

când e stins telefonul şi mă inervez că tehnica-i prostă.cînd se decarcă bateria chiar în momentul când am nevoie foarte mare de telefon.. cînd ascult muz tristă şi mă înervez încă mai tare, dar n-am chef să ascult de alta şi nici să stau în linişte. când aş vrea să vb cu cineva ca să nu mă mai gândesc într-una la una şi aceeaşi, dar am nevoie să tac. când nu pot deshide gura, pentru că ştiu că voi exploda. pentru că ştiu că ochii nu-şi vor mai ţine uşile inchise. când mă aprind ca o "spicika", mulţi ar spune de la fleac, dar ceva important pentru mine. când oamenii îmi scuipă în suflet. când nu pot spune dintr-o dată că nu vor, nu pot. când intind răzina până la maxim de încep să te doară creierii. când fac ce vor ei şi nu se gândesc la alţii. când am nevoie să-i scriu şi e off.

urăsc. foarte tare. şi mă plouă cu gheaţă pe suflet, de-mi vine să urlu. da, îmi vine să urlu, să rup, să stric. de-aş avea nişte farfuri mai vechi.....
urăsc când se găsesc "atotputernici" să-mi strice ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search posts