joi, 25 august 2011

Nicke-dze

Dragă, ai ştiut mereu că eşti anume acea persoană de la care aştept deschis părerea, susţinerea şi încrederea. Anume acel omuleţ care mă asculta la telefon chiar dormind pe jumătate şi sfîrşit încă şi mai dădea şi sfaturi, mititica.  Iar serile petercute împreună, în pătuc, la călduţ şi bîrfind, rîzînd sau aproape plîngînd. Zilele de umblat „brambura” (cum zice mama) pe jos, din centru în Buiucani, pe la Dendrariu şi podul nostru acolo, care era şi al tău cu a lui Alex, pe la vîj-vîju de la Aventura Parc (nuş’ dacă am scris corect „parc”), pe la valea tradfirilor, pe la Carlos şi ceaiul..mm, pe la New Moon, şi Eclipsă, şi HP 6, cu Rebelde muuuulte altele. Ai fost persoana care a adus o mulţime de lucruri noi şi interesante în viaţa mea. Ca o soră mai mare pe care niciodată n-am avut-o. BFF J . Şi ţin minte tu în clasa a noua te pregăteai de examen, nu eram încă foarte apropiate, dar tptuşi am venit la tine acasă, trebuia să stai cu mine de vorbă :D. De atunci ştiai că vreai să pleci în UK. ;ă bucur că visul tău va deveni realitate. Mă bucur că n-a fost un moft copilăros care a zburat cu timpul din capul tău, ci a rămas acolo, la tine în inima şi te motiva de fieacre dată pentru maimult şi mai bine.
Desigur că nu au trecut anii fără neînţelegi sau certuri. Ţin minte că într-un an nu am vorbit vreo lună şi ceva. Am rezistat cu greu. Totuşi să ştii că e greu de trăit cu tine, şi mi-au trebuit ani de zile să încerc să nu observ toate capriciile tale. Poate nu tocmai necesar să pomesc despre asta aici şi acum. Trecem mai departe.
O să am nevoie de tine mereu. Atunci cînd o să-mi trebuiştisă mergem împreună în oraş pentru că m-am săturat de casă sau pentru că am nevoie de ceva. Atunci cînd nu voi avea cu cine vorbi,cuimă destăinui şi voi lua telefonul şi te voi suna, pentru că ştiu, osă mă asculţi pînă la urmă şi o să vorbeşti şi o să taci în momentul potrivit. M-ai învăţat ca pe o poezie. Ştii ce are nevoie inima mea, chiar dacă cîteodată îmi mai schimb standartele J . Nu cumva să nu ai web şi să nu te pot vedea!
O să-mi lipseşti....






4 comentarii:

  1. Encha, si tu mie o sa-mi lipsesti (cuv. tale mai m-au facut sa plang)... Cine imi va asculta toate problemele legate de romance si studying sau toate maruntusurile legate de planurile mele sau viata din Londra? Cine va sta cu mine cu orele pe telefon, sau noaptea cand mie nu-mi este somn?
    Tu mi-ai fost alaturi cand eu aveam de asta nevoie si invers... asta fac bffs, sunt mereu acolo cand ai nevoie de sustinere, de un sfat sau pur si simplu de pierdut timpul.
    Eu chiar nu imi aduc aminte ce ne-a facut sa ne apropiem asa de mult, dar sunt fericita ca asa s-a intamplat. Cu tine, diferenta dintre noi doua, de 3 ani, nici nu se simte (cu exceptia cazurilor cand este ceva legat de denim ^_~). Eu singura nu sunt tocmai o simpla adolescenta de 18 ani (in unele privinte sunt ca un adult, in altele nu), insa tu esti pe aceeasi frecventa ca si mine, noi ne intelegem numai din priviri sau gesticulari...
    Stiu ca am un carcater greu si sunt cam stranie, dar toti suntem asa, nu? Si tu ai "bzakuri", insa a avea un prieten inseamna acceptarea tuturor stranietatilor acestuia, si eu ma ispravesc cu aceasta foarte bine, intrucat chiar stiu cand iti schimbi parerea (cea ce se intampla des) sau cand nu stii ce vreai (asta e si mai des). Eu totusi cred ca aceasta e o parte din sarmul tau, este ceea ce te face unica si "so Encha". ^_^
    O sa-mi fie dor de tine si desigur ca vom comunica sau pe facebook sau pe skype (imi cumpar webcam, nu-ti fa griji).

    P.S. Eu am sa editez un pic tot ce-ai scris aici si am sa traduc acel text, intrucat nu stiu daca va incapea in spatiul pe care l-am lasat in documentul ala, iti voi trimite versiunea finala pe fb) Si vedem cand facem Girl's Day, intrucat va trebui sa scap de mama si fratele meu, reparatia sa fie terminata si sa fie destul de cald pentru ora 4 (stii despre ce vb), deci sa nu uiti lopatica si fotocamera ^_~
    Va trebui sa gasim 2 inele faine si sa nu uiti sa vopsesti banca (de 1.5-3L). Cam asta... colajul il vom face la mine, dar nu uita de materialul, pe care il vom lipi (eu deja am ales). Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. few oitsa, nu banca dar borcan :d si inca denim:d am inteles despre cine vb ~_^ te iubesc nicke-dze

    RăspundețiȘtergere
  3. eu is vacutsa nu oitsa)) si normal ca ai inteles, asta e codul nostru) si eu te iubesc <3

    RăspundețiȘtergere

Search posts