miercuri, 27 martie 2013

Like a shadow

Calendaric, de 27 de zile încoace a venit primăvara, iar eu păşesc pe drumuri înzăpezite şi îngheţate şi mă ninge pe faţă, îmi nimereşte un fulg în ochi şi nu-mi place...

Mi-i dor să mă trezesc dimineţile pentru că-mi bate soarele în geam şi pentru că păsările cîntă frumossss.

***
Miroase a frunze arse şi a fum, chiar dacă e iarna şi totu' încă alb. Nu arde nimeni nimic. Arde sufletul, ard cuvintele întipărite acolo. Miroase a pîrlit. S-au pîrlit sentimentele..şi viaţa. S-a evaporat.
Hainele îmi miroase a fum, şi parul şi faţa... iar pe piept-o pată de cenuşă pe cămaşa mea iubită..




Am deseori impresia că mă axez pe lucruri care nu au nicio valoare, cărora le ofer prea multă energie şi dăruire de sine şi mă implic completamnete şi într-un final rămîne a fi o adiere de vînt care-o venit ş' s-a dus. Dar nu de aceea calduţă, de aceea de la care te trage curentu'.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search posts