miercuri, 20 iulie 2011

Evadare









    Aş urca acum fără să gândesc prea mult în orice se mişcă şi aş pleca.
    Mi-aş îmbrăcă o pereche de şorţi scurţi de blugi cu o camaşă largă legată la talie, cu o pereche de ochelari de soare şi o mică geantă. Aş deshide larg geamurile şi aş scoate mâna afară să simt vântul. Aş pune muzica tare şi aş zbura unde văd ochii. Aş râde de fericire şi libertate.  
    Aş iubi soarele, şi vântul, şi ploaia. Aş iubi păsările, şi fluturii. I-aş iubi pe toţi, pentru că-mi vor fi camarazi în evadarea mea din lume.


   Nimic nu m-ar putea opri. Aş fi liberă să aleg, să decid.



  Mă-aş încerca norocul. E ca în loterie, sau câştigi, sau nu câştigi. Şi nu vei şti niciodată dacă aveai sau nu de pierdut dacă nu încerci.

  Eu aş încerca şi aş fericită că am făcut-o.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search posts