vineri, 17 iunie 2011

Fericire

Am completat zilele astea un chestionar. La întrebarea cât de fericit(ă) sunteţi unde 1-nefericit(ă), iar 7-foarte fericit(ă) am răspuns 6.

Îmi place viaţa mea şi ce se îmtiâmplă cu mine (şi ştiu că vei citi asta :D). Însă niciodată nu am încetat să visez la mai mult, la mai frumos.

Aş vrea o viaţă ca-n filme. O casă cu mansardă unde să stau toată ziua cu Stellutsa în zilele însorite de vară şi pe geamul căruia să fug seara de acasă.

Vreau multe drumuri să mă ducă acolo unde eu nu ştiu, vreau soare, iarbă, vânt, varăăă. Vreau să merg, să merg pur şi simplu fără ca să obosesc, să mă opresc sau să mă întorc. Să merg unde văd ochii. Vreau să zbor, să zburăm împreună de aici. Să fim numai noi şi cerul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search posts