duminică, 12 iunie 2011

Aştept

Afară plouă. Iarăşi. Tare. Şed şi aştept. Tună, da eu vreau să iessss.

Stăm cu Stella, MACHETE - Нежность.

Ne uităm peste geam. Şi plouăăăăăăă. Blin. Am dovdit azi să fugim acasă. Bureza. Şi pe urma batz, plouă. Ca doua prostuţe mici fugeam şi ţipam, mai precis chiţăiam.
În casă e cald. Am mâncat cireţe... ţi biscuiţi. Vreau la aer. Aştept.

Imi place pisicutsa de pe tricoul Stellei. Şi mirosul ei, mmmm.
Imi place cum miroase ploaia. A curat, frumos.

Mai sunt nebuni pe lume în afară de noi. Asta-i bine, mă liniştesc puţin. :D

Hmm, Machete <333333333333

Stella tashi, şi s uită la mn cum scriu.
Eu: Stella, vrei sa scrii ş tu?
Stella: nu, îmi place să mă uit cum scrii tu, shi îmi place să privesc cum ploua, ador aşa timp.

Deci, Stella nu vre, da eu vreau, şi nu stiu ce, da' vreau. Vreau să mai scriu, mai ales cântecuu istaa.

Mă gândesc. N-ar trebui., nu? :DDDD

Blin, vreu sa cânt, şi să râd şi să sar.
Stella, hai să sărim pin casă, vrei? Da ea nu vrea. Ea aşteaptă. Şi el nu scrie, boul. Stellutsa, hai să aşteptăm 
împreună. :) El ii prost, da. Prostutsul care-i place. DC? nush.

Aşteptăm...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Search posts