duminică, 25 septembrie 2011

Sufleţel

Am nevoie de cineva cu care să pierd timpul pe nimic, să merg fără veo direcţie rîzînd, să mă iut nopţi întregi la stele, să fug prin iarbă, să strîng floricele pe cîmpii :D să facem pizza, sau chec sau orice altceva, să privim vreun film în pătuc cînd afară plouă, să plîngem impreună sau să fim fericiţi.
Am nevoie de cineva care să asculte cu răbdare toate ideile mele extraordinare, dorinţele inexplicabile şi cîteodată chiar bizare fără să mă judece, pur şi simplu să mă asculte ştiind că-mi va trece cu timpul pofta... să-mi fie prieten, adevărat, sufleţel :).

Un comentariu:

  1. I'm sorry that I can no longer be that person, but anyway I will listen to you even through skype or some other device or programme! I love you and I will miss you so much!

    RăspundețiȘtergere

Search posts